Start | O nas | Nasi partnerzy | Wczasy odchudzające | Gabinety odchudzania | Centra rekreacji | Kontakt

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /domains/wygrajznadwaga.pl/public_html/dieta_100_kcal.php on line 13

Niskoenergetyczna dieta 1000kcal

Przykładowy jadłospis na tydzień

Śniadanie 250 kcal

Dzień

1.

 

 

Bułeczkę pełnoziarnistą posmarować łyżeczką masła lub margaryny,    

obłożyć 2 cienkimi plasterkami gotowanej szynki oraz kilkoma plasterkami ogórka.

 

2

3 dag płatków czekoladowych zalać połową opakowania jogurtu

waniliowego, wkroić mandarynkę

 

3

10 dag twarożku wymieszać z łyżeczką śmietany, skropić sokiem z cytryny i posłodzić słodzikiem. Dodać pokrojone pół pomarańczy i pół jabłka oraz 10 dag malin.

4

 

Kromkę ciemnego tostu posmarować łyżeczką margaryny, obłożyć liściem

sałaty, plasterkiem sera żółtego lub łyżeczką serka topionego. Zjeść z kiwi

i marchewką lub pomidorem, papryką.

5

 

Kromkę chleba z pełnego przemiału posmarować łyżeczką masła i 5 dag

twarożku, położyć pomidora na kanapkę.

 

6

Jajko roztrzepać z łyżką wody, dodać pół pęczka posiekanego koperku lub

szczypiorku, doprawić solą i pieprzem. Usmażyć na łyżeczce masła. Zjeść

z kromką chleba z pełnego przemiału.

 

7

Małą bułeczkę przekroić i posmarować łyżeczką masła oraz 2 łyżeczkami dżemu.

 

 

II śniadanie i podwieczorek - 100 kcal

1.Kromka chleba z masłem i pomidorem.
2. Kromka chrupkiego chleba z 2 łyżeczkami twarożku i pomidorem.
3. Kromka pumpernikla z masłem i pół ogórka.
4. Filiżanka zupy pomidorowej z ryżem.
5. 100ml wywaru warzywnego z roztrzepanym jajkiem.
6. Marchewka z jabłkiem i sokiem cytrynowym.
7. 2 pomidory, 2 cebulki ze szczypiorkiem.
                                                                                                   
8. 6 cieniutkich plasterków polędwicy wieprzowej.
9. 4 cienkie plasterki mortadeli.
10. Plasterek szynki gotowanej.
11. 6 plasterków polędwicy drobiowej.
12. 10 dag serka homogenizowanego z 10 dag truskawek.
13. 10 dag sera chudego ze szczypiorkiem.
14. Szklanka maślanki z kromką chrupkiego pieczywa.

 


 Obiad 350 kcal
                                    

Dzień

1.

 Pokroić w zapałkę 10 dag piersi z kurczaka, małą zieloną lub żółtą cukinię, marchewkę i por. Mięso obsmażyć na łyżce oleju, dodać warzywa i jeszcze 5 min. dusić. Doprawić solą, pieprzem i przyprawą chińską. Posypać tymiankiem, zjeść z kromką chleba pełnoziarnistego lub dwoma małymi ziemniakami.

2

10-15 dag piersi z kurczaka obsypać przyprawami (Prymat Kucharek, papryka, pieprz, itp.), usmażyć na łyżeczce oliwy. Ugotować 15-20 dag warzyw (kalafiora, brokuła, fasolki szparagowej, marchewki). Zjeść z 1 ziemniakiem.

3

15 dag piersi indyka oraz 20 dag pieczarek opłukać i pokroić. Obsmażyć na łyżce oleju. Dodać 5 dag groszku oraz łyżkę chudej śmietany. Doprawić ziołami, solą i pieprzem.

4

10 dag mielonego mięsa wyrobić z łyżką twarożku, solą i pieprzem. Uformować małe frykadelki. Oczyścić 2 strąki papryki, obrać cebulę. Warzywa drobno pokroić. Na patelni rozgrzać łyżkę oleju. Frykadelki smażyć z warzywami.

5

Szklankę ugotowanego makaronu zmieszać z sałatką z pomidora, papryki, ogórka i 2 łyżkami twarożku.

6

Szklankę kaszy gryczanej zjeść z jajkiem sadzonym na łyżeczce oleju. Wypić do tego szklankę maślanki lub kefiru.

7

 Jednego sporego ziemniaka ugotować w mundurku i pokroić. Mały kawałek czerwonej papryki pokroić w kostkę. Wymieszać 1 łyżkę octu winnego, 1 łyżeczkę oliwy, sól i pieprz. Marynatą polać warzywa. 100g fileta z morszczuka, dorsza, flądry, pstrąga lub soli usmażyć na maśle lub margarynie.

 

Kolacja - 200 kcal

 

Dzień

1

Sałatka z 100g chudej wędliny, 1 cykorii, 1 ogórka kiszonego, 1 kwaśnego jabłka, 100ml jogurtu naturalnego.

2

Pierogi leniwe z chudego twarogu (150g).

3

2 kromki pieczywa chrupkiego żytniego z masłem lub margaryną i białym serem oraz surówka z cykorii, rzodkiewek i pomidora.

4

Kromka ciemnego pieczywa z 50g chudej wędliny i sałatką z papryki, cebuli i pomidora.

5

Kromka pieczywa i sałatka z pora, ogórka kiszonego, 3 łyżek groszku konserwowego.

6

Sałatka owocowa z kiwi, grejpfruta, plastra ananasa

7

Sałatka z tuńczykiem (120g tuńczyka w sosie własnym, 2 łyżki kukurydzy, 2 łyżki ugotowanego ryżu, 2 liście kapusty pekińskiej)

 

START |  O NAS |  GABINETY ODCHUDZANIA |  WCZASY ODCHUDZAJĄCE |  CENTRA REKREACJI  |  AKTUALNOŚCI |  KONTAKT 
strony www, strona, internetowa, internetowe, serwer, serwery, hosting, projekty stron, bazy danych, portfolio kraków, portal, portale, wortal, wortale, pozycjonowanie, wypozycjonowanie, projektowanie stron www.